Poultry Investment, companie care deţine brandul Puiul de Crăieşti, pune pe piaţă o nouă gamă de produse din carne de pui provenită de la animale crescute fără antibiotice. Compania are 13 ferme de creştere a puilor, cu un rulaj anual de 18 milioane de capete, iar în prezent 30% din producţia de pui este certificată „fără antibiotic”, planul fiind să crească treptat în următorii ani.

„Este un moment foarte important în viaţa grupului nostru de companii. Am finalizat mai multe investiţii pe parcursul acestui an, în valoare de 8 milioane de euro, iar astăzi lansăm o gamă nouă de produse: pui crescuţi fără antibiotice”, a spus Dénes Laczkó, CEO al Poultry Investment, în cadrul unei conferinţe de presă.

În ultima perioadă, compania a făcut investiţii pentru realizarea integrării pe verticală completă a activităţilor, astfel încât să putem asigura tot lanţul de aprovizionare internă: furaj, genetică, creştere, abatorizare şi procesare a păsărilor.

„Puiul nostru nu a văzut antibiotic şi am certificat acest lucru”, a spus Emanuel Oprea, COO al companiei Poultry Investment. Compania care a acordat certificare este Rina. Reprezentanţii Poultry Investment au menţionat că acum 30% din carnea de pui este certificată, fiind un produs special, dar vor să ajungă la o majoritate, însă este un proces lung şi costisitor.

Puiul se vinde în prezent în cele 36 de magazine proprii ale companiei, dar şi în retail prin distribuitori sau direct, atât în marile lanţuri, în majoritatea, cât şi în lanţuri deţinute de antreprenori români.

Citeşte mai departe pe Ziarul Financiar